stolenmoments

Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer...

2011-09-08 @ 16:32:59

Hemma på tim perm. Ja, vad tar tiden vägen och vart tar livet vägen. Att mitt LPT är avskrivet är underbart MEN när jag tänkte skriva ut mig själv blev jag verkligen nedröstar. Jag ska vara kvar ytterliggare en vecka. Och hur känns då de, FÖRJÄVLIGT. Och min medicinlista är just nu sjuuuk. Eller egentligen har jag inte så mycket eftersom all min vb medicin är borta och att jag tog bort cymbaltan pga impulser, men istället har jag enorma mängder knark till kvällen. Och jag som är emot benzo. Men just nu 600mg seroquel, 10mg nitrazepam och heminevrin. Personalen tycker det är ett under att jag kan gå. Dom drågar alltså ner mig. Är det okej? Min dörr är fortfarande paj. Vill inte tillbaka till psyk just nu. VILL INTE, VILL INTE VILL INTE. Rädda mig snälla :( Tror jag kommer ha typ 1000 olästa på bloglovin men jag kommer läsa lite när jag kommer hem sen. Tror på er! Massa kramar /Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback