stolenmoments

Permis

2011-09-01 @ 17:16:40

Möten hit och möten dit. Jag ökade sömnen ytterligare en timma idag. Bra! Men fortfarande för lite, 4timmar räcker inte säger dom. Dom drar i mig bensodiazepiner som jag inte alls gillar. Vill inte bli beroende och vill inte få abstinens i en vecka för att jag kommer behöva trappa ur tills på måndag. För på måndag ska jag hem. Hur nu de kommer bli när min dörr är helt åt pipan. Men ett stort gigantiskt plus är att jag...bambambam blev av med mitt LPT idag. För imorgon skulle det blivit en hel månad och då måste beslutet upp i rätten. Så nu är jag "fri" fast jag måste följa vårdplanen annars kommer han sätta de igen och det vill jag inte. Så nu ska det kämpas. /Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback