stolenmoments

Länsrättsförhandling

2011-09-25 @ 12:56:24

Nu har jag varit uppe i rätten med mitt LPT. Gud vad nervös jag va. Men det bestämdes att jag skulle va fortsatt sluten psykriatrisk vår i max 4mån. Inte för att jag kommer vara kvar här i 4mån med rätten säger att dom kan hålla kvar mig så länge. Förhoppningsvis får jag komma hem inom 2veckor och ha öppenvårds LPT i några veckor tills jag inte uppfyller kraven längre och då måste läkaren skriva av de. Jag va även hos ortopeden i Torsdags. Något jag egentligen inte ville, men personalen yvingade mig. Inga bra besked där inte. Jag har skurit av en närv i armen. Inte okej. Men fick i alla fall en förklaring till varför jag haft så ont. Har hela tiden trott att det varit en inflamation eller nått. Men nej. Nu är det som det är. Jag känner mig extremt inlåst. Kanske just för att jag är de. Men idag får jag följa med mitt boendestöd ut. Ska bli underbart att ta sig ut från sjukhusets väggar. Hoppas det går okej för er där ute! Massa kramar /Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback