stolenmoments

Medicinering

2011-10-05 @ 23:11:07

Efter en av mina förra överdoser va det en läkare som valde att ta bort alla utom en. Just för att jag inte kan sköta dom. Nu har jag trappat ut Zymbaltan helt men har ett antal andra också. Fast all medicin är det omöjligt för mig att somna, helt sjukt. Oftast sover jag mellan 1-3timmar per natt. Så just nu ser min medicinlisa ut som såhär: 08.00-Endronax 10.00-Tetracyklin 12.00-endronax 20.00-600mg seroquel och Mitrazapin 22.oo-Tetracyklin mellan 22-24- Nitrazepam och Heminevrin och oftast så blir det 6st largegan och theralen vid behov under dagen. Jag vill verkligen inte ha mer medicin. Men tyvärr är det ju inte jag som bestämmer :/ Sov gott på er /Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback