stolenmoments

IVA

2011-11-05 @ 15:38:52

Jag är kvar Dagarna bara går Jag vet inte vad som är ut och in rätt eller fel Jag bara lever vidare Jag hatar att säga att sanningen inte stämmer överens med mitt tänk Jag måste bli skadefri innan jag kan börja ett "riktigt" liv. Men hur? Jag gjorde ännu ett misstag i tisdags som resulterade i att hamna på IVA. En till Intox i alla som blivit. Minns inte antalet längre, minns inte alla gånger vad och varför. Så där låg jag med maskiner inkopplade överallt, dricka kol och höra hur dom andra försökte hålla en tant vid liv en hel natt. Alla människor jag träffar inom vården säger till mig -lycka till hoppas det kommer gå bra för dig lilla gumman sen försvinner dom ur mitt liv lika fort som vinden ilar förbi mitt instängda psykfönster. Jag hatar mig själv för mycket för att kunna gå in med 110% i mitt tillfrisknande och det är de som behövs för att lyckas ta sig ur mitt eget fängelse. För vet ni... jag blir snart utskriven. Ja, kalla det vad ni vill men jag kallar det fucking perfect. Inte för att jag vet att jag kommer klara det utan för att då tar jag mig ut i friheten utan att vara övervakad 24/7. Mitt LPT kommer dock vara kvar. Min personal gör allt vad dom kan, men dom vet inte heller hur dom ska klara detta. Om inte dom vet hur ska då jag veta? Står på lite annan medicin nu så vi ska se hur de funkar Endronax tetracyklin theralen largegan (ökad) seroquel 600mg mitrazepim x2 nozinan x2 Jag måste hålla mig ifrån Benzon annars kommer det sluta illa. Jag vill inte börja på beroendeenheten. Och såklart har jag råkat röka på också mitt i allt. Vad fan skulle jag göra det för? Idiot. Och i onsdags natt råkade nattsköterskan ge mig en "överdos" Pallar inte längre. I natt har jag sovit 3timmar trotts alla mediciner. Sjukt. Jag måste sova men jag kan inte. Jag vet inte hur man gör... Ta hand om er alla. Vi har bara ett liv! /Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ache

kram vännen! skönt att höra från dig!

2011-11-05 @ 22:59:58
URL: http://ourskinnylove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback