stolenmoments

At home

2011-11-14 @ 21:28:18

Vid kl:11.00 hade jag mitt utskrivningssamtal. Det gick bra. Dock är inte mitt LPT avskrivet än. Men om det går okej nu ett tag kommer det skrivas av. Hoppas! Så vid 12 tiden va jag hemma. Mitt liv va just då nedpackat i fyra plastpåsar. Och eftrsom jag inte varit hemma på drygt 3månader så fanns det en hel del att göra. Plockade upp och städade till det va dags att gå till behandlingsenheten vid 15.00. Fixade med medicinerna och sånt så de ska stämma med apdosen och så. Sen vid 19.00 kom mitt boendestöd och hon gick vis 20.00 så nu kommer snart nattpatrullen, då där runt 22.00 och mitt mål idag/natt är att va skadefri. Har tagit all min vb-medicin, det gjorde jag redan vid 9 i morse. Va en hemsk kväll och natt på avd. Aja, hoppas ni mår okej. Nu är jag hemma i alla fall, förhoppningsvis för gott. :)

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ache

jag hejar på dig vännen!!! (: bautakram!

2011-11-16 @ 20:18:05
URL: http://ourskinnylove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback