stolenmoments

Ej ut

2011-05-31 @ 09:47:32

Vädret ute skriker efter mig.

Och bara för ett man inte får gå ut vill man ut extra mycket. :(

Det har varit mycket diskussioner om min medicinering, hur vi ska lösa detta. Eftersom jag gång på gång har intoxigerat. Men vi tror vi kanske har kommit på en lösning. Inte angående intoxerna men mer att jag inte ska ha tillgång till tabletter. Så just nu har jag inte så mycket och det är ju faktiskt mitt eget fel. Men jag tror heller inte att man kan medicinera bort och lösa problem. Så just nu står jag bara på Cymbalta, Seroquel och Theralen. För Zyprexan tyckte jag inte funkade för mig.

Ska till behandlingsenheten sen, så personal kommer och hämtar mig efter lunch för de äter jag på avd.
Sen får vi se vad som händer. Mamma kommer nog en sväng och jag får åka iväg med henne så hoppas hon kan ta mig här ifrån en stund.

Och nu är pappren skickade till Komunen om boendestöd.

/Minna 

Permalink Psykiatrin Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback