stolenmoments

Vad är det som sitter som en klump i huvudet?

2011-03-27 @ 12:43:56

Kan det vara bakfylla?

Man kan säga att det blev fest igår och det känns idag kan jag medela.
Blev kanske en aning för mycket, förvånad?
Vilket fall så glömdes mitt liv av ett tag och det va välbehövligt.
Det blev bättre än väntat trotts min sprängande huvudvärk idag med trevligt folk, fest och fylla.
Jag säger hej till dagen efter ångest och jag va inte själv när jag vaknade.
Men bara en vän.
Nu kurrar min mage efter kaffe, min tredje kopp idag, kurrande mage = tom mage.
Den tål inte så mycket som jag fick i mig igår, den har ont idag.
Illamående som vanligt när jag är bakis. Bläää...

I morgon är det skola, ny vecka och nya måsten.
Min lista är lång,för lång. Redan stressad över allt.

Min kropp GÖR OOOONT.
Men nu ska jag fan inte klaga mer. Stackars barn i afrika och stackars människor i Japan.
Minna SLUTA.



/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback