stolenmoments

Som blöta akvareller

2011-03-06 @ 17:51:55

Just nu är jag bara tom.
Respekt till alla snubbar som hängt sen dag ett
Ni finns i familjen där mitt blod flyter fett
Klä bilder med ord bevittna saker som jag sett
För rim faller tätt när jag förklarar vad som gäller
Som blöta akvareller
Jag börjar pensla
Jag flyter med känsla, åh
/September

Haft en relativt bra dag annars.

Bolltäcket va lite obehagligt i början men när jag legat med det ett tag är det riktigt skönt.
Men kvällen igår va riktigt pissig ändå. Slutade med ett långt samtal med avd och hon jag pratade med tyckte jag skulle
åka in. MEN INTE JAG. Va ganska bestämd om att jag inte skulle åka in när jag ringde men kände att jag va tvungen
att ta till något för att distrahera mig.
Så det va en riktigt jobbig kväll och hoppas för allt i världen att det ska gå bättre nu i kväll,
än så länge verkar det så i alla fall.

På tal om annat så är vädret UNDERBART.

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback