stolenmoments

Red Bull

2011-03-20 @ 17:12:45

Livar upp kropp och sinne.

Hahaha...
Och självklart var jag tvungen att testa.
250ml och 3kcal för 100ml så va fasen tänkte jag, mottot låter ju super.
Smakade helt okej. Drack upp hela. Och satan, jag blev helt skakis.
Hahaha... undra varför?
Tanken från min sida va att bli lite pigg så jag skulle orka plugga. Tur att jag va hemma för skakningarna va inte små. Eller ja ni fattar ;)
Lustigt eller hur! Eller är det jag som är känslig mot något i den!? hehe

Men men... då vet jag de. Får se om det blir fler. Om jag vågar!



Vädret är toppen men mina känslor är fortfarande ganska långt nere.
Skolan tär på krafterna kan jag tala om och jag är riktigt osäker på om jag klarar kursen.
Då är jag rökt.

Nu duschen sen mer plugg. JIPPI

Hoppas ni haft en härlig helg. Så bra den kunnat bli i alla fall :)

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback