stolenmoments

Övertalning

2011-03-09 @ 08:20:47

Dom vet hur man tjööötar...

Nu har klassen snart övertygat mig om fest på fredag.
Och jag som kan va det mest osugna människan på fest just nu.
Men jag har ju inte varit med ett dugg eftersom jag låg inne i början och inte varit så pigg nu.
Så det lutar åt att jag säger okej men sen skippar att följa med ut,alltså bara va med på förfesten.För jag vill verkligen inte kolappsa inför alla inne på något varmt, äckligt, trångt ställe med massor av människor.
Nja, det är inte lockande.

Men det är inte fredag än och jag kan vela ett tag till.


Jag har varit där en gång i tiden då det va fest ett antal dagar i veckan.
Men jag är inte sugen på att gå tillbaka dit. En rörfluten tid.

Nu har jag snart fått i min frukosten och jag har SOVIT ASBRA I NATT <3
ÅÅ KÄLEK TILL DE, hehe


Nu väntar en heldag i skolan. BUHUUU

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback