stolenmoments

Okej?

2011-03-08 @ 17:47:24

Det gick okej...

Det blev en extremt jobbig kväll som slutade på p-akuten.
Jag fick lite ändring i medicinen och kom hem lite senare på kvällen.
Men jag mådde verkligen inte bra alls...

Dum som jag va överdoserade jag en aning.
Jag som alltid är morgonpigg lyckades knappt ta mig upp i dag på morgonen,
och skola på de...
Mmm... skakis nu och fick i mig "mat" för första gången idag nu.
Så idag har jag varit jävligt bakis.
Får ta och skylla mig själv.

Men jag lyckades i alla fall ta mig upp till skolan.
Men nu blev jag lite sur på min mamma. Vi bestämde igår att jag skulle åka hem till dom nu i eftermiddag. Men som tur va ringde jag innan och då skulle dom bort på middag. Kul när vi hade bestämt och allt.
Jobbig dag.

Hoppas ni har haft det okej? Vädret har varit super här! :)

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback