stolenmoments

Och lite tankar på de

2011-03-16 @ 21:14:56

Funderingar.

Familjen.
Min familj är guld värd. Trotts att jag haft en barndom jag inte önskar att någon borde få ha. Men den har haft sina ljusa stunder också. Min mamma&A står bakom mig i vårt och tort och att dom står ut är ett under. På pappas sida, eller egentligen enbart pappa och hans sambo är det dött. Dom skulle nog tycka det va skönt om jag försvann, eller i och för sig bryr dom ju inte sig att jag lever heller.

Jag har lärt mig att ta hand om andra och därför glömt hur jag tar hand om mig själv.
Jag hatar att tänka på mig själv och tycker att det inte finns någon jävla mening med de. Just nu är jag bara till bevär för alla känns det som.

Jag har mycket tankar som styr mig.
Det kliar i mina ben och känns som om tusen myror springer i min kropp.

Pappa är dålig. Han mår inte bra. Han jobbar med företaget 24/7 och alkohol och en aning piller på de... mmm ingen bra kombo.

Jag har berättat lite om min pappa förut.
Och om det händer honom något kommer det ut i blaskan direkt.
Jag gillar inte de och är ständigt nervös över att han ska göra något dumt. Eller han gör dumma saker och jag vet om det. Just därför är det jobbigt. För om det skulle hända något bär jag ett delat ansvar för de.
Fan.
Skärp dig pappa. Det kan gå jävligt illa nu!

/Minna

Permalink Tankar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Du har rätt, vi ser inte oss själva, vi ser det äs säger att vi ser.

Det är bra, ska äta yoghurt imorgon jag med. vad händer idag (läs fredag)?

kramar

2011-03-17 @ 20:58:05
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback