stolenmoments

När världen står still

2011-03-21 @ 18:35:51

Vad händer?

Man kanske inte kan säga att min värld står direkt still. För allt rör sig otroligt mycket. Men ändå känns det som om det inte händer ett skit.
Plugget går rent ut sakt åt skogen. Ingen koncentarationsförmåga för fem öre.
Det gör mig mer eller mindre förbannad.

När jag blundar försöker jag se bra saker.
Jag försöker intala mig själv om att jag ska klara detta.
Men just nu är det tungt. Jag skakar av nervositet inför vad som komma skall.
Och ovisheten är tung.

Jag fick ett sms av L (min behandlare) idag. Tänk vad modernt ;)  Haha...
Viste inte att dom gjorde så. Men det kändes okej.



Så här känner jag mig nu...
SVART

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback