stolenmoments

Mys Fredag med en gnutta ångest

2011-03-19 @ 00:00:04

UPP sen NER sen UPP sen NER

Fredagen började med skola, som alla andra dagar denna veckan.
Synd bara att jag typ inte kom i säng fråns 3tiden i natt.
Kände mig såå pigg när jag gick upp!

Och idag va dagen min "framtid" skulle bestämmas. haha
pyttsan
Nja... jag vet då inte om det blev så.
Men men...
En bättre plan ska göras nästa gång.

Annars blev den en kväll med bästa vännerna. Hade lite eller ganska mycket ångest innan eftersom min dag varit ganska jobbig. Men jag tog mig dit, dom stöttade mig och kvällen lyckades bli helt okej ändå.

Men nu är det en annan sak....
I morgon ska jag gå på en premiär med en lokalkändis. Dom som ska med är så jävla snygga. Jag skojar inte, typ as snygga modeller känns det som, och sen hej här kommer fula jag.
Jag vill inte gå, känner mig så fet, ful och äcklig. Är så trött också. Men jag måste. FATTA ÅNGESTEN. Vad tusan ska jag ha på mig? Har inget....

ÅÅÅÅÅ


/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback