stolenmoments

Morning

2011-03-07 @ 07:58:17

Jag känner av den spontana löpningen igår.

Min kropp är inte glad.
Vi måste börja arbeta mer ihop hon och jag.

Dagen består än så länge fortfarande av fint väder vilket betyder BRA!
Jag kommer sparkas igång av några timmar på bibblan med min grupp nu på morgonen.
Vi kommer att gå igenom morgondagens seminarium som jag faktiskt inte ser fram emot så mycket.
Annars står bara en promenad på schemat i eftermiddag och självklart plugg. Hoppas en vän tittar förbi en sväng också.

Känner inte för att gå in särskilt mycket på något filosofiskt vackert,
kanske för att min hjärna redan går på högvarv efter allt för få timmars sömn.
Eller har den kanske lagt ner totalt.
Det vårdar inte gott för pluggandet.

Hoppas ni får en fin dag i det underbara vädret.
Ta det lugnt gays.



/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lith

Det är mulet här. Vart bor du?



Tack vännen <3

2011-03-07 @ 09:09:15
URL: http://lith.blogg.se/

Postat av: Elin

Jag försöker i alla fall få ner några peppande ord, även om dom kanske inte hjälper så mycket alla gånger.

Världen väntar, men kanske känns det lite långt borta ibland. Som idag. Det är fullständigt kaos runtom mig och inuti mig.

Ett seminium kan vara tufft, särskilt så som du mår just nu. Inte lätt att komma igen efter att ha varit inlagd. Det blir alltid att börja om lite när man kommer hem igen :S

Du har alldeles rätt, det är mycket med den frihet vi söker som inte syns särskilt tydligt för oss, speciellt om det gäller oss själva.

Upp och ner är verkligen en vardag för oss, fort som satan kan gå också. Bara på några timmar.

Vad gör du ikväll?

kramar

Keep on going <3

2011-03-07 @ 17:15:54
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback