stolenmoments

Mammor

2011-03-31 @ 14:12:27

Visst är det bar att ha ibland...

Jag kan bara prata utifrån mig nu. Men jag har en väldigt bra mamma. Mammor kan vara riktigt bra att ha. Tyvärr finns det vissa mammor som kanske inte är värda sina söner eller döttrar. Som kanske aldrig borde skaffat barn.

Mamma har blundat för mycket i mitt liv och gör det även idag.
Det finns dock mycket hon inte vet som hon aldrig ska behöva få reda på heller.
Men hon finns ändå där för mig så mycket hon bara orkar. Sen är det upp till mig just nu hur jag tar emot och behandlar allt jag får från henne. För det är mycket.

Jag älskar henne. Trotts de bråkar vi en hel del.
Tyvärr.

Nu ska vi snart åka till IKEA. Eller hon skulle hämtat mig för 5minuter sedan. Men min mamma är tidsoptemist så om jag har tur kommer hon om en 15min sådär. Sådant kan irritera mig en hel del. Men jag försöker att inte bry mig när jag setter mig i bilen. Men ibland brister jag ut. DU ÄR ALLTID FÖRSENAD.
Haha... och så kan bråket vara igång.
Men för mig är tider viktigt och det vet hon.

Okej, nu får vi se hur många tusen fattigare jag kommer att vara när jag kommer hem.
Och jag tror inte det ska va så mycket folk där idag.

Jag gillar er.

Och tack mamma!

/Minna

Permalink Tankar Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Zita

Kom av en tillfällighet in på din blogg och har läst lite.

Instämmer i att det finns både bra och mindre bra föräldrar. Men vad fint du skriver om din mamma vilket är roligt att läsa.

Är själv mamma och jag har alltid funnits för min dotter och kommer alltid att göra det. Men det är inte alltid lätt att vara mamma särskilt inte då ens barn har någon form av problematik,

Styrkekramar

Zita

2011-03-31 @ 22:24:04
URL: http:// zettez.blogspot.com

Postat av: gryningsljus

Och jag gillar dig;)

kram

2011-04-01 @ 06:11:09
URL: http://anorexivardag.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback