stolenmoments

Jag i ett nötskal

2011-03-01 @ 18:48:00

Mycket snack och lite verkstad just nu...

Jag måste göra MÅSTE grejer. Ja sånt man inte kan ha någon åsikt om!

Dagen började med ett samtal med min läkare på psyk. Jobbigt som vanligt. Men nu är ett bolltäcke beställt eller remiterat eller ja... det är på G

Skola efter de. De också jobbigt. Men det gick ändå relativt bra med tanke på omständigheterna. Min läkare sa till mig idag att hon ville att jag minst skulle bli sjukskriven 25% och sluta jobba helt. Jag hörde mig lite för i skolan och det skulle faktiskt finnas en möjlighet att göra så. Men frågan är om det är värt mödan? Jag är en lite allt eller inget människa. Men ja, vi får se vad som händer.

 

Nu ska jag gå över till en vän en stund. Slumrade just i soffan framför UR. Hmmm.... haha INTE BRA!

 

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: gryningsljus

Det kan nog vara bra att ta de4t lite lugnare ett tag med skola och jobb. Det krävs mycket energi när man jobbar på att må bättre och det blir svårare om man har massa annat som kräver engagemang utöver terapin.

Vad blev det för fika? Klarar du att ha det som blir över hemma sedan eller leder det till hets?

Du får berätta vad du tyckte om bolltäcket när det kommer nyfiken:)

Kramkram fortsätt kämpa!!!

2011-03-03 @ 06:20:26
URL: http://anorexivardag.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback