stolenmoments

if you try your best

2011-03-29 @ 08:19:29

But you dont succeed

Ungerfär så känns det. Fast jag är medveten om att jag skulle kunna ge lite extra.
Men det känns som om jag går på reserv hela tiden, som att jag kan ta slut här och nu men gör det inte för att jag tex kämpar att gå upp till skolan.
Och idag har jag bestämt mig. Jag ska klara hela dage.
OCH jag ska klara hela dagen utan hets och utan annan självdestruktivitet mot mig.
Jag måste försöka tänka så. Försöka att se att det kan gå.

Nu mår jag illa efter frukosten och får lite panik över de.
Och om jag tar vid behov nu kommer jag decka i skolan och det är det inte värt.
Nä, jag måste helt enkelt klara detta.

Vad ska ni hitta på idag?

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: tr

"if you do your best but you don't suceed": då har du ändå gjort ditt bästa och det är något att vara stolt över!

2011-03-30 @ 16:42:29
URL: http://trainunderwater.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback