stolenmoments

Hjärt- och kärlsjukdomar

2011-03-14 @ 21:48:16

OOOkej!

Förlåt om jag är lite neggativ.
Men min hjärna går just nu på högvarv och ångan kanske är lite för varm just nu.

Sitter och läser om olika sjukdommar m.m.
Tur att jag inte är hypokondriker för då hade jag haft alllt, haha.
Nä, men lite seriöst nu kanske... när jag sitter och läser blir jag medveten om både det ena och det andra. Det läskiga är att jag har tendenser till hjärt- och kärlsjukdomar. Inte bra att vara dryga 20bast och ha symptom till de.
Det skrämmer mig.

Har varit på ett möte idag. Jag ska få hjälp med lite i skolan. Bra där!
Och i mon blir det ett besök på psyk vid kl:08.00.
Då ska det tas upp om behandlingsenheten m.m.
Jobbig morgon.
Men hoppas verkligen att det går okej.
För just nu är jag inte okej!

Men mitt hjärta slår!

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback