stolenmoments

Enhets bajs

2011-03-25 @ 19:37:54

blev ingen våffla.

Jag klarade det inte. Dålig, jag vet. Men jag är verkligen inte redo.
Men tranan kom till mig idag ;)
Hihi... den kom med kaffe och mörk choklad.
Så faktiskt har det blivit 2rutor 88% choklad med kaffe. Gott!

Okej, ursäkta överskriften.
Men det är ett milt uttryck för hur jag känner just nu.
jag vill bara skrika, svära och gråta samtidigt.
Dagen har verkligen inte varit bra!!!
Haft panik ett par gånger och min älskade mamma har fått ta mycket skit för de.
Men den där jävla behandlingsenheten vill inte som jag just nu.
Och så som dom vill ha det kommer inte funka i min vardag. Jag kommer bli knäpp i så fall. Och sjunka längre ner än vad jag redan är. Fattar inte vad dom tänker med. Och om jag inte går med på detta skickar dom till baka mig till psyk. Och det kommer inte hända... eller jag vet inte. Måste ju få ut mina mediciner men jag vet verkligen inte hur detta kommer sluta!


Min lilla älskling.
Som tyvärr inte finns längre! :(

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback