stolenmoments

Dissa livet

2011-03-28 @ 18:49:40

Dissa livet.

Dagen har inte varit okej, inte för fem öre.
Nu har jag ont och 5timar av mitt liv har tillbringats i sängen.
För jag klarade inte av att va med hela dagen i skolan.
Första gången jag va tvungen att gå där ifrån.

Och vad hände när jag kom hem? HETS.
Va några dagar sen sist men nu blev det massor.
Och då vet ni som hetsar eller har hetsat vad massor är...

Så det va efter de jag hamnade i sängen och tog mig inte upp förens nu.
Och det va tack vare en vän som skickade ett sms om en promenad.
Men jag känner mig orkeslös, ont i huvudet och allmänt nere.
Så det får bli en promenad ändå och hoppas på förbättring.

Fan vilken dag.

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: gryningsljus

Bra att du ändå tog dig ut på promenaden. Om inte annat för att bryta och tänka på annat! En bättre dag skickar jag till dig i dag!!! kram

2011-03-29 @ 08:21:27
URL: http://anorexivardag.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback