stolenmoments

Darriga jag.

2011-03-27 @ 15:46:37

Hehe...

Okej, så här va det.
När vi kom hem sådär vid 03.00 tänkte jag med röven kan man väl säga ;)
Jag skulle upp vid 07.30 (som då blev 06.30) för jag skulle va på ett ställe vid 09.00.
Men va fan tänkte jag, ja sover ju inte så mycket i vanliga fall så det gör ju inget.
Och så tog jag inte min nattmedicin för jag tänkte att det kanske inte va någon ide eftersom jag snart skulle upp (och full som jag va).
Tror ni jag somnade? NEPP. Plus att det låg en till i sängen, då kunde jag verkligen inte sova. Jag typ skakade och har skakat idag också. Funderar på om det typ kan va lite abstinens?
Men jag skulle tagit min medicin i alla fall. Men det är lätt att va efterklok.
Så nu har jag fått ta lite allt möjligt för att jag överhuvudtaget skulle kunna slappna av lite.
Men men...

Hoppas ni haft en bra helg :)

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Em

Tror de var bra att du inte tog di nattmedicin. Man ska aldrig ta meicin så snart efter man druckit alkohol.. Det kan gå riktigt illa...

2011-03-27 @ 16:22:04
URL: http://Minanorexiresa.wordpress.com

Postat av: Em

Haha det är sjukt kul fast inte lika gott ;)

2011-03-27 @ 20:58:58
URL: http://Minanorexiresa.wordpress.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback