stolenmoments

Å gud!

2011-03-11 @ 14:50:06

Hur ska jag hinna?

Jag får fan ta och skylla mig själv.
För nu är det för mycket, jag måste dra ner på tempot.
Jag vill inte bli inlaggd igen och det ska jag inte heller.
Men då måste jag skärpa mig.
Ta mig i kragen och börja säga nej till saker och ting.
Men det kliar i hela mig när jag tar det "lugnt".

Jag har redan gjort för mycket idag och det är lika mycket kvar.
Ska dricka vin ikväll också. Max 2glas.
MINNA... MAX 2GLAS
Och jag måste äta lite innan så jag inte dricker på tom mage för då jävlar kommer alkoholen rusa i blodet.
Mina kompisar ska ut efter, men jag tror att jag promenerar hem då.
Tycker inte riktigt om det där med stora folkmassor, inte när jag vet att alla kollar i alla fall :S
Hoppas inte kvällen spårar ur. Och ska inte överdosera NÅGOT.
Kan sluta illa då!

Men kvällen ska bli bra. DEN SKA BLI BRA!
Hoppas ni får en bra fredagskväll <3

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Sitter här och hoppas hoppas på att du har det bra nu. Alkohol är verligen en känslig sak. Det är en evig balansgång för att klara av det.



Har tröttnat på alla tabletter, de hjälper ett tag, sen är det bara att öka, öka enligt läkaren, och när läkaren ökar från 8 till 12, då är jag redan uppe på 18-20.

Är inte så vanligt att vara känslig mot såna mediciner, hur kom ni på att du var känslig mot dom?

Har du långt hem till din mamma och pappa? Vet hur det känns, i början var ju jag och ensam, det väl därför det gick så fort utför som det gjorde. Men så småningom blev det lättare, mamma och pappa bor bara en mil bort, så sista åren har hon väl vårdat mig lika mycket och så många timmar som hon gjorde när jag var bebis. Jag sover inte många timmar och hon är med i alla fall 14-16 timmar. Hon jobbar natt nu, så hon kommer hem när jag går upp. Hur är din kontakt med din mamma?

kramar

2011-03-11 @ 17:39:22
URL: http://www.uturanorexin,blogg.se

Postat av: Sveinsophia

Great site, keep up the good work!

2011-08-02 @ 08:29:04
URL: http://sveinsophia.blogbrief.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback