stolenmoments

Varierande dag

2011-06-03 @ 20:17:28

Dagen har faktiskt gått ganska fort...

Förmiddagarna brukar oftast gå ganska snabbt men eftermiddagarna brukar vara riktigt sega. Därför är det så skönt att komma här ifrån. Trotts att det är i uppsikt av mamma. Så vid 14.00 kom hon och hämtade mig. Vi åkte till lägenheten. Fixade lite där, vattnade och hämtade lite kläder m.m. Sen åkte vi hem till dom och det kom lite gäster. Skönt folk så det blev inte allt för jobbigt. Och helt plötsligt va klockan 19.30 och vi va tvugna till att åka.
Så faktiskt har tiden idag gått fort och 2nya pärlarmband är gjorda :) Nice

Det ända jag är litre sur över är att han inte ändrade mitt övervak. Men jag får helt enkelt göra det bästa av det nu...

Hur går det för er där ute?
Hoppas det är okej i alla fall...

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback