stolenmoments

Sant som de va sagt

2011-06-08 @ 21:39:16

Och så blev det en ren helvetesdag.

Om jag ska vara ärlig så blev dagen värre än väntat och nu är hela jag bara kaos.

L kom och hämtade mig på avd eftersom jag har ej ut så det måste vara en personal med. Hon skjutsade mig till behandlingsenheten. Samtalet va ganska jobbigt och krävande. Eftersom jag inte sovit mer än ett par timmar i natt va jag irriterad och rastlös och riktigt på hugget.
Men vi konstaterade att jag har PTSD Posttraumatiskt stressyndrom och då klarnade lite i alla fall.
Sen va mammsen och jag iväg. Vi åkte till ett köpcenter. Men det slutade med att jag inte klarade av att vara kvar för jag känner att jag inte kan ha samma storlek i kläder, Fjantigt jag vet.

Sen blev de tillbaka till avd och middag. Och jaa det va extremt tungt. Men där skulle det inte sluta...utan jag fick reda på lite allt möjligt här som slutade med att jag fick träffa en jour-läkare.
Jaa allt va extremt jobbigt och mitt humör svångde kan jag tala om.

Detta va min gårdag de. Idag hoppas jag på bättre tider. Det är rond och jag ska träffa läkaren och hoppas på fritt ut. Bara få gå ut själv och andas frisk luft. Sen är det möte med kommunen om boendestöd. Riktigt nervös är jag inför de...

HÅLL ALLA TUMMAR SOM GÅR :D

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback