stolenmoments

Promenad och glass plus sol på de

2011-06-06 @ 13:16:40

Helt okej.

Jag börjar känna mig lite stabilare nu. Inte dom där dalarna och jag har pratat mycket med personalen.
Jasg va ute och gick en liten runda med en personal igår kväll. Det är väldigt lugnt på avd just nu därför kan vi hitta på lite roliga saker. Så bara hon och jag va ute och jag visade henne ett fint ställe. Det va så underbart på kvällen. Och den tjejen jag gick med hon är så sjukt bra. Man kan prata med henne om allt. Lixom inte bara problem utan allt. Och det är skönt när man bara kan gå och småprata om allt och inget.

Och idag gick hela avdelningen iväg och köpte glass. Jobbigt men ändå okej, det kändes faktist helt okej. Framsteg? Men vilket fall så blev det så underbar stämning när alla plus 2personal va ute, och alla lixom log i solskenet. Det värmnde i själen.

Hoppas bara detta inte är lugnet före stormen bara! hehe

Nu kommer snart mammsen :)

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tr

Skönt att det börjar klarna för dig, och underbart att du har någon som du kan ty dig till!

Tänker på dig!



Massa kramar

2011-06-06 @ 13:29:31
URL: http://trainunderwater.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback