stolenmoments

Ny Ny Ny personal

2011-06-25 @ 15:59:54

Varför är jag fjantig ;)

Hehe, njää jag tror inte bara det är jag som är nervös för att släppa in en ny människa, varken i lägenheten eller in till sitt liv. Som faktiskt meningen är att jag ska göra med personalen. Det är svårt, det är nervöst, men jag måste för att mitt liv ska kunna gå vidare. Nu blir jag till och med lite darrig på händerna, inte bara för medicinen utan för att jag blir närvig, haha. FJANT på mig ;)

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv funderat på att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-20 @ 19:20:53
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback