stolenmoments

KvällsMedicin

2011-06-19 @ 22:10:44

När klockan är 20.00...

...är det som när barn väntar på Disneydags.

Och ja, idag va jag verkligen sådan jag med. För ångesten har varit över medel nästan hela dagen. Så vid 20.00 tog jag all den medicin jag har ordinerad + min VB medicin. Men inte är jag trött inte, fast jag känner att ångesten har dempats och jag har blivit nästan lite lullig.

Men jag är fortfarande lite ledsen över att nattpersonalen inte är den samma eftersom dom förflyttades när denna avd bytte. Så jag har verkligen fått helt annan personal. Jobbigt som tusan.

I morgon ska jag till B-enheten.

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: [kampen tillbaka]

sv;; jaa nu hänger jag med haha, det är alltid jobbigt att sitta o vänta på morgonen på alla de hundra läkarna man får träffa..jag iaf,träffade alltid någon ny nästan varje dag, har ni ej möjlighet att ha samtal med avd kurator eller psykologer??



Såg att du ligger på 8 ml theralen, det är ju galet mycket :O :O vad för andra mediciner äter du ??

Ja jag hoppas också på beh.hem men har inte så höga förväntningar på soc liksom..

Nej usch vill inte in på psyk igen,även fast det kanske skulle vara skönt och komma ifrån allt, men det går inte att gömma sig för det är i verkligheten man måste lära sig att leva i.



Okej :( vad gjorde ssk mot dig ? störigt att det finns sådana konstiga personal som förstör ens humör ,som om man inte mår redan tillräckligt dåligt.

Oh fotboll är kul,har spelat sen jag var 7 men slutade för två år se, har du någon idrottsintresse?

Kram

2011-06-20 @ 16:15:37
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/

Postat av: Elin

Stå på dig, om du blir kvar längre kommer du hitta en ny sköterska som går att i alla fall uppdatera läget med. en dag i taget tills du får komma hem. Vilket blir när?

kramar

2011-06-21 @ 04:23:21
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback