stolenmoments

Back Home

2011-06-22 @ 21:30:12

Snabb uppdatering.

Efter några helt galna dagar med gubbar med psykoser och skitzofrena utländska tanter kan jag bara meddela att det känns bra att vara hemma. Än så länge i alla fall.
Jag blev bara stressad och rädd där inne just nu när 2avd slagits ihop.

Jag kan också medela att mitt boendestöd har kommit igång. Mina två kontaktpersoner va på avd innan och nu vid 18.00 kom en hem till min. Hon verkar väldigt snäll.

Nu väntar jag med spänning på om nattpatrullen kommer eller inte. För det är lite ovisst. Eller vi tror att dom kommer men vet inte om dom har medicin med sig eller inte. Så det får vi se.

Jag försöker se allt optemistiskt. Att jag vill lyckas tillbringa sommaren hemma.

Jag har fått hjälp nu. Kan ni fatta... JAG har fått hjälp.
Jag ska ärligt säga att detta kan bli bra...

Jag önskar alla ni där ute att ni kommer våga ta hjälp.
Ni är värda att få må bra!

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback