stolenmoments

Ut ur mörkret

2011-07-30 @ 15:25:29

Jag lever i ett ständigt mörker.

Mörkret tar över allt ljust i mitt liv.
Det känns som om jag ständigt vimsar runt i ett mörkt rum och aldrig hittar ut.
Men jag vet att om jag letar länge kommer jag finna något, vad vet jag inte.

Stygnen på handleden stramar. Jag kan knapt böja handen.
Men penecilinet har börjat hjälpa och inflamationen börjat lägga sig.
Mina hjärnspöken är just nu jobbigare än vanligt. Kanske för att jag haft en helvetesvecka,
både med maten och mitt självskadebeteende.

Livet är inte lätt men vem har sakt att det ska va de?

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tr

Håller tummarna på en förbättring och jag skickar över lite ljus till dig.



Kram

2011-07-31 @ 15:35:00
URL: http://waterandrain.wordpress.com

Postat av: Elin

Äh kommentera när du orkar och vill, det är det som är synd för en del av de som bloggar mycket, att de känner krav från bloggvärlden. Så tänk inte på att du inte gör det, vi som får kommentarer är lika glada varje gång, oavsett när det är, en kommentar dyker upp.



Dumt med stygnen. Vet i och för sig den känslan.. Jag önskar att jag aldrig börjat, nu är det hopplöst att sluta. Vet inte vem jag är utan det. Dock har jag lärt mig att inte skära för djupt.



Bra paj är ju toppen!!

Jag har ätit tårta idag jag! Känns inte bara som en vinst, men nu är det gjort i alla fall.

kramar

2011-07-31 @ 21:18:43
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Postat av: Jessica - En flicka som är stark

Det går!! Jag vet att det går. Jag led av ett svårt självskadebeteende och skar mig ofta 10 ggr om dagen i flera år.. Idag är jag fri från det. Det går, jag lovar!

2011-08-01 @ 14:27:24
URL: http://jessi91.spotlife.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback