stolenmoments

Trött som en gnu

2011-07-24 @ 10:16:47

Efter en utekväll...

Svårt att sova, nattpatrullen dök upp med vb medicin, somnade, vaknade och trodde att allt jag drömt om hade hänt.
Som tur va så va det inte så.
Men det blir en heldag med två psyk tjejer. Ska bli kul, dock tar den ena energi men den andra ger så jag hoppas det jämnar ut sig.
Sen blir det en helkväll hemma hos mamma med halva släkten. Ser jag inte fram imot.

Men kvällen blev bra igårmed goda vänners sällskap. Tills jag kom hem då, men jag får försöka se det som va bra och komma ihåg de.

Träffa läkaren på Onsdag, kommer få starkare medicin.
Vet inte vad jag ska stå i den frågan. Men jag får väl helt enkelt försöka lite på henne (vikarie).

Hämskt de som hänt i Oslo. Har ett par vänner där, eller ganska många.
En av dom kanske har fått nack skador efter bomben. Dom andra va oskadda.
Tänker på alla nära och kära.

Tänk vad mycket ondska det finns i världen.

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback