stolenmoments

Tidningen :(

2011-07-14 @ 08:35:10

Till råga på allt.

Självklart kom tidningen fram igår och började plåta och sen skulle dom såklart prata med mig också.
Jag som hatar att vara med på kort och nu när jag vet att jag har gått upp i vikt också. Fan, tänk om jag inte känner igen migsjälv? Tänk om jag ser ut som en valross eller något. ÅÅÅÅ

Nu har jag fått Apdos. Käner mig som en gamal pansionär, men men.
Min läkare glömde att ta med en tablett i dom också, jaha, klant av han.

Just nu har jag sjukt fullt upp. Mina dagar planeras in i minsta detalj för att allt ska passa med vänner, boendestöd, behandlingsenhet, nattpatrull och allt annat. Ja det är riktig planering som behövs.

Men idag ska jag iväg hela dagen, känns ganska jobbigt så jag har varit iväg exakt 2hela dagar nu. Kommer knappt ihåg när jag va hemma senast känns det som.

Men jag hoppas det går bra för er och att ni får njuta lite utav sommaren.
Tänker på er.

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ache

tänker på dig vännen

2011-07-17 @ 17:08:11
URL: http://ourskinnylove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback