stolenmoments

Tejpning

2011-07-22 @ 12:33:47

Vägra psyk eller soma-sidan.

Igår när mitt boendestöd kom såg hon en arm inlindad i allt som gick att linda den i.
Jag hatar att visa mina sår, det värsta jag vet. Men hon lyckades tjata till sig de.
Oj, detta måste vi nog åka in med. NEJ sa jag.
Jag hade verkligen ingen lusst att åka till psyk eller till vanliga akuten för att sy.
Så det fick bli ett hemmarbygge.

Och så kom jag till behandlingsenheten idag. En sköterska ville kolla på det.
JAHA tänkte jag, och hon fick göra de. Tejpade om det och sa att detta hade behövts sy.
Mmm det visste jag redan men hade ingen lusst.
Det jobbiga va att hon sa att jag kanske va tvungen att åka till vårdcentralen och få pencelin om det blir värre.
Ååååå... Hatar mig själv lite smått idag! Grrr

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: tr

aj, men det är som det är och det spelar ingen roll längre. Hata inte dig själv!



kram

2011-07-23 @ 19:03:04
URL: http://waterandrain,wordpress.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback