stolenmoments

Social forbi

2011-07-22 @ 22:22:55

Social forbi?

Nej, jag kan inte säga att jag har jobbigt för stora folksamlingar eller träffa andra mäniskor.
De jag tycker är jobbigt är att gå på tex stan när det är mycket folk för att då känner jag oftast fler.
Exakt så va det idag. Jag va på behandlingsenheten och så skulle jag och några till med personal gå en runda.
Då sa en att vi kunde gå till stan och alla tyckte de va en bra ide. (utom jag)
Och oj vad folk de va. Fick panik. Gick bakom personalen för att synas så lite som möjligt. Och visst, jag vet inte hur många jag hejade på och fick stanna och prata med. Till slut sa personalen till mig -jag förstår att du tycker det är jobbigt.

Tack.

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin



Som sagt sitter jag i samma sits ofta, orkar inte hitta något verkligt bra att leva för. Det räcker inte till allting så man hamnar i någon konstig apati.

Atarax är totalt värdelöst, därför jag inte vill ha det. Lergigan var ordinerat fem om dagen, men det brukade bli några fler än det. Du vet det där med tablettberoende. Psykiskt sjuka har en tendens att alltid lyckas bli beroende av tabletter man egentligen inte ska bli det av.



Är så trött på att vården till slut sviker. Ät-enheten här i Västerås är i princip den bästa psykavd i hela länet, men det sprack ju det också. Nu finns det ingen läkare, till 70 patienter. Det blir ju otroligt bra då, eller vad tycker du? XD

Hur mår du idag?

kramar



En månad är ju toppenbra vännen!

2011-07-23 @ 12:42:10
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback