stolenmoments

Det blir aldrig som man tänkt sig...

2011-07-03 @ 08:45:54

Varning för inget positivt.

Ja, resan kunde blivit bra, kunde blivit som vi väntat oss. Men självklart ska oturen förfölja mig.
Slutade i ambulans utburen på bår, en kväll på akuten, röntgad i alla möjliga tunlar och en inställd resa.

Jag som hade bestämt att min förra vistelse på akuten skulle va min sista på ett bra tag, och vad händer! Man hamnar där så fort man ska göra något som jag faktiskt så fram emot.

FanFanFanFanFan

Men dom sa att vi har extrem tur som lever.
Och vad ska man säga. HÄR ÄR JAG!
Tvivlandes om jag överhuvud taget ska försöka leva eller bara ge upp.
Allt går ju fel vilket som.

Nej inget positivt här inte.

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Em

Oj vad har hänt?

2011-07-03 @ 13:08:43
URL: http://minanorexiresa.wordpress.com

Postat av: Mezza

Säger som Em... vad har hänt?

2011-07-06 @ 19:33:55
URL: http://mezzasblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback