stolenmoments

We are shadows

2011-01-04 @ 09:49:19


Shoreline


Tänkt massor i natt. I och för sig inget ovanligt. Men sen blir jag så besviken på mig själv, varför jag inte tar vara på livet? För alla vill väl leva ett lyckligt liv? Jag vill inte vara fruktansvärt negativ. Men det är här jag kan vara de, det är här jag berättar vad jag egentligen känner som jag inte kan göra i det ”verkliga” livet, där jag försöker le så mycket det går. Men med risk att bli tråkig läsning. Jag önskar bara att jag skulle kunna vakna upp och allt skulle vara bra. Men jag tror att det är lite därför jag har alla destruktiva tankar, just för att jag i stort sätt vet att jag alltid kommer behöva stå ut med vissa saker. Sådana som aldrig kommer att försvinna från mitt liv och mina tankar .

 

Men nu ska jag ut och rensa huvudet på massor av tankar. Andas in lite friska snöflingor.

Det blir nog bra! :)

/Minna

 

Permalink Min musik Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback