stolenmoments

Bananlådor och stora summor

2011-01-08 @ 10:39:15

Javisst.

Snart så ska jag gå ner till vår lokala ICAbutik och sno åt mig lite bananlådor till flytten. Jag har hållt på hela morgonen med att gå igenom alla grajer jag fått i mitt liv som tex servis,glas, skålar, skedar, porslin m.m. Sånt som jag verkligen behöver nu vid flytten. Och oj vad grejer man har samlat på sig. Trodde inte jag hade så mycket, så det blev en glad nyhet.

Blir att ta med mig min gay vän J till stan för att betala soffan. Å han är helt underbar. Faktist är han en bland dom bästa vännerna ja har (förutom dom 3). Men, han gillar att vara nära. Kramas, ta på en m.m. Ibland kan jag tycka att det känns riktigt jobbigt. Ni vet när man känner sig sådär svullig och tjock. Men på något sett får han alltid mig att känna mig rätt okej ändå. Ibland ber jag honom att sluta, klart han gör de då. Jag vet att han inte tar illa upp för så nära är vi och han vet att jag tycker sånt är jobbigt ibland och det acepterar han.
Vilken man! Han kille är lyckligt lottad ;)



Hihi... Sen har jag faktist en glad nyhet att presentera (den får mig att må både bra och dåligt i och för sig) Men jag tar det sen. Måste kila! :)

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback