stolenmoments

Sjukhuset

2011-02-23 @ 08:37:46

Där har jag varit allt för mycket.

Men sitter och kollar på sjukhuset nu på TV. Jag gillar de programmet eftersom de förutspråkar verkligheten. Ingen försköning.

Tänk att få jobba på lekterapin vad underbart det hade varit. Nu är ju inte direkt mitt mål med utbildning att hamna på lekterapin utan mycket mer. Men visst hade det varit kul att få barn att må bra bara över sekunder,mineuter eller kanske några timmar. Livsglädje...

Nu ska jag till bibblan mellan 9-15 sen har jag gjort något hemskt DUBBELBOKAT.
Hur lyckas man?
15.30 ska jag vara på behandlingsenheten och vid 16.00 hos tandläkaren. Det funkar ju inte.
PANIK VAD GÖR MAN?

Ha en bra kall dag.

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback