stolenmoments

Blåsväder...

2011-02-18 @ 16:25:04

Det är föör kallt ute...

Jag vill inte gå ut. Det är för kallt, jag fryser till och med inne. Går med raggsockor, tjocktröja och mjukisar direkt när jag kommer hem.
Skulle vilja sova just nu. Men jag vet att jag inte kan. När jag lägger mig ner och ska blunda bara snurrar allt och jag känner mig rastlös, så det går inte. De sa dom va mitt största problem på avd, kunna slappna av och släppa saker. Men jag kan inte slappna av, det går lixom inte, eller vet jag inte hur man gör?
Och det där med att kunna släppa saker, det handlar inte om att jag är långsint, för det är jag verkligen inte. Men jag kan stressa upp mig för tex att mamma är tidsoptemist och aldrig kommer i tid, när jag har planerat och det inte blir som jag tänkt mig, när andra mår dåligt eller när jag känner att jag inte riktigt finns där för mina nära och kära och just nu att jag ALDRIG känner mig glad.

Men jag är hemma just nu. Och det är ju bra? JA det är det!
Men jag mår allt annat än bra. Och det kanske är för mycket begärt att bara vipps så ska allt försvunnit, för det finns där, det finns där hela tiden dygnet runt i mitt liv.

Men nu ska jag försöka att slappa i en timma innan det blir lite plugg, fixa här hemma och så kommer nog mami med ett skrivbord och kanske en cykel till mig. Men då måste jag uppföra mig ;) haha

Hörs sen!

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Ha inte så höga krav på dig själv, du är sjuk, det är mycket man inte klarar då. Och det är inte för att du är dålig, utan för att du inte är ensam om att tänka i ditt huvud, som det går fel just nu. Stå på dig, det kan och kommer bli bättre.

kramar

2011-02-18 @ 17:18:21
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback