stolenmoments

Tiden försvinner men snart är jag hemma

2011-08-22 @ 14:56:18

Idag har det varit rond. Inte vilken ronddag som helst utan idag va det dagen då min framtid skulle bestämmas. hehe.. låter kanske lite väl men så va det faktiskt. Det va massor av folk med. Överläkare, läkare, ssk, från komunen, från behandlingsenheten och min kontaktperson. Om allt blir som det har tänkt blir jag utskriven om exakt en vecka och om jag sköter mig tar dom bort LPT annars får jag öppenvårds LPT. Känns skönt att det finns en planering. Och nu ska jag få lite permisar också. SKÖNT. Måste kila. Hoppas allt är bra med er andra. Har mycket att läsa ikapp när jag kommer hem. Ta hand om er tills dess. /Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tr

Vad innebär egentligen öppen lpt?

Kram

2011-08-24 @ 11:27:22
URL: http://waterandrain.wordpress.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback