stolenmoments

Arbetsterapi

2011-08-10 @ 10:54:28

Det finns en sak idag som man längtar till, en sak som tiden går fort på, aldeles för fort när de är det ända som är roligt på hela dagen. ARBETSTERAPI. Det innebär att vi får gå ner i källaren. Och bara att komma från avd är skönt och få tänka på något annat för en timme. Jag är redan nervös inför morgondagen, inför ronden och mötet med läkaren. Ska träffa överläkaren den högsta här. Träffade henne förra gången också men då gick det inge vidare. Så hoppas på utskrivning denna gången! Det är vidrig lunch idag. Någon köttgryta. Jag gillar inte när allt är blandat i sås. Men till middag är det kyckling och det tycker jag är gott så de kommer gå lättare! Ta hand om er! /Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Har inte så mycket att säga, tänkte mest bara skriva att du inte alls är världens sämsta människa, och att det här inte är hopplöst, också du har en framtid som består av något annat än det här. Det finns människor som älskar dig och det kommer fler som kommer göra det och som kommer ge dig en helt ny syn på dig själv och livet. Det finns ett liv som består av mer vackra ting än de du upplever nu, även om jag vet att när du sitter där och väntar på den hemska överläkaren som en gång gjort dig besviken har svårt att förstå hur det ska gå till. Varje gång man är på väg att komma ut igen finns osäkerheten om det kanske faktiskt är sista gången man behöver gå ut därifrån. Men någon gång blir det den sista. Tänk hur lång tid du klarade det förra gången, nästa blir kanske längre? Eller den därpå?

Oj då, det blev väldigt långt det här.

Skit i att svara btw, det mesta här är svammel som du redan hört, men ja, som sagt - jag tänker på dig och tänker med dig.

kramar

2011-08-10 @ 22:52:51
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback