stolenmoments

Why do I do that?

2011-04-15 @ 08:18:27

Känner mig en aning trött.

Kan va för de få tal timmarna jag fick inatt.
Jag kanske måste byta ut min Imovane pga de.
Det är bara meningen att man ska ta en 7.5 men jag måste ta två för att få sova,
och det ska dom tydligen inte vara gjorda för :/
Men vi får väl se hur det blir med den saken.

Idag står det plugg på schemat nu på förmiddagen,
sen är det tanken att jag ska luncha med mamma på stan.
Synd att det där med lunchen nästan ska förstöra hela dagen redan innan :(
Men jag tror jag vet vad jag ska ta och var. För det bestämmer jag.



Kanske ska äta shuchi ?? HAHA

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: carola

hahaha vilka härliga suschin:)



Tack goa du för komplimanger, lärt mig tacka.



Hur är allt med dig?

kram

2011-04-15 @ 09:01:23
URL: http:// mammacarola.blogg.se/

Postat av: Elin

jag måste oxå ta två 7.5 immovane för att somna, och min läkare har skrivit att jag kan ta en till två på receptet.

Vet du varför man inte ska ta två?

2011-04-15 @ 11:23:10

Postat av: gryningsljus

Jag tog alltid två Imovane. Det hjälpte mig. Jag vet många som tar två. De säger att det inte ökar effekten om man tar fler så det är meningslöst att ta mer än en det är därför de bara skriver ut en först men som sagt för många hjälper det bättre med 2 st så prova om din läkare säger att det är ok. Det är inte farligt att ta två och det är inte en medicin som är så svårt att trappa ut sedan heller. Kram och ha en bra dag!!!

2011-04-16 @ 07:10:51
URL: http://anorexivardag.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback