stolenmoments

Väntar

2011-04-29 @ 19:19:25

Medans jag väntar på...

Att min 49kvadrats lägenhet ska fyllas med typ 6-10personer.
Jobbigt, javisst! Och jag vill att allt ska vara perfekt, så jag tror jag städat typ 10gånger nu.
Men nu är jag klar så fördriver tiden med ett inlägg här...

Känner mig helt seg i hela mig, altså både kropp och knopp.
Jag vet att det är medicinerna som gör det och på ett sett är det ju jag som väljer de. Men det ända jag vill är ju att bli av med all ångest, all oro, all rädsla.
Och det gick sådär på enheten. Det va riktigt jobbigt men skönt att träffa L igen trotts att hon tabbade sig några gånger. Men vi kan alla göra mistag, RIGHT?

Så detta betyder fest både fre/lör och egentligen är jag inte helt säker på om jag klarar de...
men det är ju sånt som kommer märkas. I alla fall på söndag!

Så nu ska jag gå och ladda upp med ett glas rosé eller kanske ett glas vitt, vi får se.
Just nu=ångest=alkohol=inte bra= DET SKITER JAG FULLSTÄNDIGT I JUST NU! Och vad denna kvällen slutar får vi helt enkelt se!



eller...


Hoppas ni får en bra feredagskväll!

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback