stolenmoments

Today is friday

2011-04-08 @ 08:07:06

FredagFredagFredag

Och jag är galet netvös. Har knappts sovit intatt.
Men nu finns det ingen disk i alla fall, och rent är det här hemma ;)

Blev en hel del dumma grejer för min del också. Inte alls bra om jag ska prata klarspråk.
Men jag får släppa de nu, ladda för en föreläsning och sen vid kl:13.00 är det dags för behandlingsenheten.
Jag vet egentligen inte varför jag är så nervös. Kan va för allt som hände i helgen,för allt som vi inte pratat om och de som egentligen inte är någonting.
Eller nu snackar jag skit, JAG är nervös FÖR förändring, JAG är nervös FÖR vad jag kommer bli villig att offra, JAG är nervös FÖR att inte våga släppa taget JAG är nervös FÖR att jag inte kommer orka, för att jag kommer gå under med allt, för att vara för dålig, för att mysslyckas och framför allt om jag inte kommer att ge 100%  om orken inte finns där för de!
Men jag tror att jag kommer skriva ett kontrakt på 3månader och under den tiden kan jag inte sluta eller vända tillbaka. Då är det ett måste att fortsätta. Det kasnke är bra för då kan jag inte bara smyga undan som jag är så bra på. Efter 3mån kan hon skriva ytterligare 3mån sen ytterligare 3mån. Men jag får ta det lungt och ta en dag i taget.
För nu idag är första gången jag träffar henne och vi är säkra på att behandlingen ska börja.
Och där blev jag helt plötsligt imponerad av mig själv när jag skrev vi.
Men shit va rädd jag är nu. GGAAAAHH
hJÄLP!

HAHA... hur ska jag kunna koncentrera mig i skolan ;)

Blå himmel idag. Jag har fortfarande min vinterjacka. Måste skaffa mig en ny vårjacka :)

Ha en fin dag :D


/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: lith

Blir så stolt!



Hur har allt gått?

2011-04-08 @ 22:51:44
URL: http://lith.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback