stolenmoments

Sruktur

2011-04-29 @ 10:25:36

Det har varit mycket ett par dagar.

Påsken har gjort min vardag ostrukturerad.
L har haft semester och maten har blivit drabbad.
Men mitt psyke mår inte heller bra av den ostrukturerade vardagen.
För att må bra måste jag ha struktur, och de är både bra och dåligt.
För mig handlar det om kontroll, och jag vet att jag måste släppa på den om jag ska bli bättre både fysiskt och psyliskt. Men när jag tappar kontrollen så som det blivit nu ett tag mår jag verkligen piss.
Så nu har det blivit att jag shotat Thetalen och det lite för mycket, jag har varit i en annan värld, som dock kan vara underbart men nu är jag så sjuuukt seg.

Men idag ska jag träffa L och faktiskt så känns det bra (inte den biten med maten för de är så klart jobbigt), kommer få alla mina mediciner och nästa vecka tror jag det kommer bli möte med läkaren.

Hade föreläsning igår, min lärare tog upp den stala psykvården. Men det kan jag komma till i ett enskilt inlägg! Kanske blir ett vid 12 tiden innan jag sticker till enheten :)

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback