stolenmoments

PulsPulsPuls jag har puls

2011-04-07 @ 18:37:29

Pulsen steg med vinden

Det blåser ute. Mitt hjärta kämpade verkligen när jag cyklade hem från skolan.
Riktig motvind och det va nära på att jag inte tog mig hem kan jag tala om.
Nu känner jag mig en aning febrig och frusen fast med ett kokande huvud.
Hur går de ihop?
Blir nog ingen promenad sen.

Föreläsningen va inte mycket att ha. Eller egentligen ganska intressant men när jag efter en stund kom på mig själv att tänka på mat och vad jag skulle kunna hetsa. Då är det illa. Det är ett riktigt varningstecken.
Men i morgon ska jag till enheten. Kämpa kämpa kämpa hela kvällen och natten nu. Jaa det ska jag.
Och jag vill inte bli sjuk, jag hinner inte de!

Hörs senare! :)

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback