stolenmoments

Paparazzi

2011-04-18 @ 20:35:13

Ojojoj...

Dagen har varit UPP sen NER sen UPP.
Så 2UPP det är bra!

Annars så har jag gjoer något jag aldrig gjort innan idag, jag googlade pappas namn.
JÄVLAR... man kan säga att det kom upp en hel del. En del saker jag helst inte vill läsa heller.Jag va med på några också och det känns inte alls bra plus att det inte va några smikrande bilder direkt.
Så jag försvann ganska fort från dom sidorna och tänker aldrig goggla de mer. ALDRIG!Så riktigt mycket ångest över de.
Och det hemska med internet är ju att allt stannar kvar. Du kan inte få bort ett jävla skit.Sååå det är ju kört att få bort det där.
Men det är ju inte konstigt att folk kollar på en på stan förstår man ju då.
FAN

Aja... har varit en snabbis på enheten också.
Jobbigt.

Nu ska jag plugga lite.

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ache

du är fin vännen! glöm inte det!

2011-04-18 @ 22:16:49
URL: http://aches.blogg.se/

Postat av: gryningsljus

Jag tror inte folk bryr sig så mycket om gamla saker som ligger på nätet. Det kanske är kul ett tag men sedan glöms det bort. Handlar det om kändisar grävs det kanske fram med jämna mellanrum men inte för oss "vanliga" människor. Jag kan ju inte säga att du har fel men jag kan säga att du med största säkerhet inte blir uttittad på stan pga saker din pappa gjort. Jag känner också som att folk stirrar på en när man är på stan och ju mer jag funderar på det desto mer tycker jag de glor. Men om jag tittar på folk för att se om de stirrar på mig är det klart att de tittar tillbaka och undrar varför jag tittar på dem, om det är någon de känner. De kan ju också titta för att de tycker du har fin jacka, snygg frisyr eller något annat. Jag bestämmer mig innan jag kliver ur bilen i stan att jag ska vara glad för att jag är jag och tittar någon på mig ska jag bara le tillbaka. Det fungerar faktiskt. Oftast iaf, om jag inte har en riktigt dålig dag men då borde jag kanske inte ens vara på stan!



Jag vet inte heller vad det är för skillnad på KBT och DBT men jag har också gått i DBT behandling. Det var bra tyckte jag men man måste verkligen göra allt som de säger även om man inte förstår varför man ska göra det för annars gör behandlingen inte så stor nytta tror jag. Mycket verkade lite flummigt men jag gjorde det ändå och det hjälpte mig oftast.

Även om en förändring är gigantläskig så måste den till förr eller senare så lika bra att ta tag i det nu. Särskilt eftersom du får mycket hjälp nu. Man klarar det inte själv. Hoppas du kan börja öppna dig mer för L för de kan inte hjälpa dig fullt ut om de inte vet alla dina problem.

Jag ska på bedömningssamtal nästa torsdag sedan tar det bara någon eller ett par veckor innan behandlingen börjar.

Haha, jag är väl proffs i så fall, NÄÄÄ, långt ifrån proffs men jag har gjort muffinsen själv iaf:) Första försöket så jag är nöjd.

Kram!

2011-04-19 @ 07:02:13
URL: http://anorexivardag.blogspot.com

Postat av: Elin

Du har rätt, mediciner kan göra under men samtidigt förstöra så mycket, men mot tankarna har dom i alla fall en del effekt. Tankarna finns där bakom och väntar på sin chans.

Det är otroligt svårt hur man än genomför den behandlingen, det krävs mycket, men för dig är det än värre. Högskola OCH beh. Inte ens många friska skulle orka det tempot.

Hur gammal var du då allt började? Och när började du med någon sorts behandling/samtal?

Det var faktiskt en lärare som reflekterade över det först. (Henne jag skriver om i senaste inlägget)

DBT funkade inte alls, var för svårt för mig men det är några år sedan så de vill att jag provar igen. Dagvård gick inte heller, men det var också ett tag sen så de vill att jag ska prova. Ingen lust med det heller.

Håller med dig, den sög. Vi gav i alla fall inga pengar för att se den. Trots att det är bra skådespelare så var den inte bra.

Hur blir veckan?

kramar

2011-04-19 @ 19:03:22
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback