stolenmoments

Mina tankar är frågetecken

2011-04-02 @ 09:34:58

Mina texter är vad jag ser och tänker

mina texter är hur jag ser och känner.

Vi vänder våra blad och fortsätter vår saga,

men vi jagas av vårat förflutna,
Hur kommer detta sluta?

Vi är dom vi är, men vi vill va nån annan.

Vi söker ideal och kommer aldrig bli dom samma.

nu vill man passa in i en mall gjod av reklam.

 

Eftersom mitt huvud har snurrat med tankar hela natten känner jag inte mig direkt utvilad idag. L (behandlare) skickade sms igår kväll också. Att hon va så glad att jag tackat ja och att vi skulle ses nästa vecka.Jag kommer troligtvis träffa min läkare då också. Han jag pratat om tidigare som jag hade som slutenvårdsläkare.Vi ska gå egenom min medicinering tror jag. Eftersom jag just nu tar lite för mycket om dagarna (utöver vad jag har ordinerat) och inte kan sova på kvällarna/nätterna. Men får försöka släppa alla tankar kring detta nu och fokusera på skolan i helgen. Och kalaset i kväll.

Hör av mig sen :)

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback