stolenmoments

Jagande drömmar

2011-04-27 @ 00:49:47

Har jag läst för mycket?

När man drömmer om vad man pluggar, har man läst för mycket då?
Okej, visst! Det är bättre att drömma sådana drömmar än sådana jag brukar drömma. Men när min litteratur vill äta upp mig, kväva mig och döda mig, då är det läskigt med, haha! I natt drömde jag om att min bok hade tänder och bet mig i halsen rakt i kroppspulsådern så jag dog och det bara sprutade blog.
En annan dröm va att jag blev jagad av basiller och kvävd av en myelinskida.
Varför slutar allt med att jag ska dö?

I vanliga fall brukar antingen min medicin ta bort drömmar helt eller skapar dom en massor. Så det brukar va antingen eller. Och något jag har haft problem med hela livet är att jag kan drömma om verkliga händelser, sådant jag varit med om både som barn och som vuxen. Återblickar och rädsla. En av anledningarna till min dåliga sömn.

Men sova va det ja. Jag har en HEEEEEL dag med plugg i morgon. Till kl:16.00 då ska allt va klart och då ska jag träffa en vän som belöning (om jag nu blivit klar vill säga, som jag MÅSTE).



Natti
/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Felicia

åh sådär blir man i tentaperioder. När jag läste kemi drömde jag om aminosyror och kunde nog hela citronsyracykeln i sömnen, hahah! Då är man nog lite för stressad och kan inte koppla av... Hoppas det går bra med plugget :)

Kram

2011-04-27 @ 18:02:28
URL: http://seethefeeling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback